Livet är bra

Hej!
 
Livet är rätt så bra just nu, eller rättare sagt fantastiskt bra. Jag är nämligen klar med hela gymnasiet och nu väntar två veckor av bara roligheter. På fredag åker jag en vecka till Ayia Napa tillsammans med mina fem vänner och där ska vi sola, bada och bara ha det roligt. Det ska bli så härligt, men samtidigt overkligt att vi ska åka. När vi bokade var det ca 140 dagar kvar och nu är det bara två dagar kvar. Tiden går sjukt snabbt!! Men något som känns ännu mer overkligt är att jag aldrig mer behöver plugga, förrän jag själv väljer det förstås. Så underbart!
 
 
Just nu sitter jag ute på altanen och njuter av vädret. Hör och häpna. Det har varit sol och varmt i Gällivare i över en vecka. Helt otroligt, så jag har passat på att vara ute så mycket som möjligt. Det är därför det har varit så dåligt med blogginlägg. Dock är jag lite rädd att allt bra väder är nu och så blir det kallt och tråkigt på studentbalen och studentdagen. Fast vädret är ju ingenting som jag kan påverka, så det är bäst att försöka tänka positivt, att det kommer att bli strålande väder då. 
 
Nedräkning:
Ayia Napa - 2 dagar
Studentbal - 14 dagar
Studentdag - 16 dagar
 
Nu ska jag fortsätta att njuta i solen och sedan blir det thailunch. Mums! Livet är fantastiskt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0