Jag är tillbaka!!!

Hejhej!
 
Nu är jag tillbaka igen efter sisådär två månader. Visst är jag duktig på att uppdatera bloggen? Haha! Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga och då tänker jag inte heller tvinga fram inlägg. Det är bäst att låta bloggen vila tills lusten har kommit tillbaka igen. För några dagar sedan gjorde den det, men jag var måttligt less på designen, så den bytte jag ut. Nu känner jag mig peppad på att börja blogga igen!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, eftersom det har hänt en hel del sedan sist. Jag har i alla fall ingen lust att berätta vad som har hänt, eftersom det skulle bli världens längsta inlägg, så därför tänker jag börja om från början, som att det här är mitt första inlägg. Då passar det bra att berätta varför min blogg heter just onetreehillblom och vad det är för bilder jag har i headern.
 
När jag gjorde min blogg ville jag ha ett unikt namn, eftersom att i princip alla andra som jag känner har sitt födelsenamn som bloggadress och jag ville inte vara som alla andra. Jag kom att tänka på One Tree Hillblom, eftersom det är unikt och stämmer väldigt bra med mig. Eller ja, det stämde väldigt bra med mig när jag var ca 13-16 år. Det var min kompis Fia som hittade på det namnet åt mig, eftersom jag var otroligt beroende av TV-serien One Tree Hill. Jag började att se på One Tree Hill när jag var 13-14 år och sedan var jag fast. Det enda jag pratade om, tänkte på, tittade på osv. i tre års tid var One Tree Hill. Så ja, One Tree Hillblom var ett väldigt passande namn till mig och det har fått hänga med sedan dess.
 
 
Bilderna jag har i min header kommer från mitt paradis Hunnebostrand. Hunnebostrand är ett litet samhälle som ligger på västkusten ca 13 mil norr om Göteborg. Mina morföräldrar är uppvuxna där, så min familj har ett hus som har gått i generationer. Jag har spenderat varje sommar enda sedan jag föddes i Hunnebostrand och jag ser det som mitt andra hem. Jag känner mig verkligen hemma där bland sjöbodar, fiskmåsar och havet. Det är så vackert! ♥
 
 
Vi hörs snart igen! Inte om två månader i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0