Happy birthday to me!

Hejhej!
 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min nittonde födelsedag. Hipp hipp hurra!!
 
Det känns lite sisådär att fylla år. Det är såklart roligt med all uppmärksamhet och alla fina grattishälsningar, men att fylla just nitton känns så gammalt. Haha! Jag har redan nu åldersnoja... Hur ska det då gå om 10-20 år? Äh, ålder är bara en siffra. Eller hur var det nu? ;)
 
Imorse blev jag väckt redan runt halv sju-tiden av att mamma, pappa och min syster sjöng Ja, må hon leva så fint. Jag sov nog rätt så djupt innan jag blev väckt, för jag var helt borta. När mamma sa grattis svarade jag grattis tillbaka, haha! Inte så konstigt egentligen när det var så tidigt på morgonen. Mamma skulle iväg till jobbet klockan sju, så därför fick det bli så tidigt. Men det vara bara bra, eftersom jag ändå hade behövt gå upp tidigt för att hinna baka klart innan alla gäster kommer.
 
 
 
                                                                                       
Det bästa med att fylla år, tycker jag, är att baka födelsedagsfikat. Inte så konstigt kanske? Så bakningstokig som jag är. Jag har vetat sedan januari vilken tårta jag ska baka. Haha! Så äntligen är den långa väntan över. Sedan blir det också (såklart) ett gäng cupcakes och en bärpaj. Mums ♥
 
 
Nu ska äta frukost och sedan blir det att sätta igång med födelsedagsbaket. Recepten kommer upp i bloggen. Vi syns! ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

JA MÅ HON LEVA,
JA MÅ HON LEVA,
JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR,
JA VISST SKA HON LEVA,
JA VISST SKA HON LEVA,
JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!!
Grattis världens bästa Carin!! :D

Svar: Haha!! Tack så mycket världens bästa Ebba!!! :*
Carin

2013-04-03 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0