En liten lista

Hej igen!
 
Haha, visst börjar det bra med bloggandet? Nu tänkte jag göra en lista som jag hittade på min kompis Lises blogg.
 

10 saker jag tycker om:
- Mina fina vänner och familj.
- Hunnebostrand.
- Zumba.
- Städat rum + renbäddad säng + nyduschad.
- The Vampire Diaries (nu är det denna serie jag är beroende av istället).
- Sticka iväg på fjälltur.
- Paddla kajak.
- Baka.
- Resa.
- Sova ut.

9 saker jag tycker mindre om:
- Krig.
- Orättvisor i världen.
- Könsdiskriminering.
- Djurplågeri.
- Mobbing.
- EPA-traktorer.
- Reklam.
- Spindlar.
- Tvätta ansiktet och borsta tänderna när jag är jättetrött.
 

8 bloggar jag läser:
- Passion 4 baking
- Bli min jäst
- Foki
- Tinkerbella
- Lise
- Matilda
-
-

7 saker jag vill göra i framtiden:
- Fara på ett studieår till Kina i 9 månader.
- Lära mig kinesiska någorlunda flytande.
- Resa runt i världen.
- Lära mig att surfa.
- Arbeta med något som jag trivs med och tycker är roligt.
- Skaffa familj.
- Lära mig att gå ner i spagat/split.

6 saker jag är rädd för:
- Mista körkortet och behöva göra om teoriprov + uppkörning.
- Bli arbetslös.
- Inte veta vad jag vill utbilda mig till.
- Gå ensam när det är mörkt ute.
- Att förlora människor som står mig nära.
- Att leva ensam resten av livet.

5 platser jag tycker om att vara på:
- Hunnebostrand.
- Hemma.
- Hos min bästa vän Ebba i Umeå.
- I Hellnersoffan hos min andra bästa vän Ellen.
-

4 ord som beskriver mig:
- Glad.
- Pålitlig.
- Försiktig.
- Omtänksam.

3 saker jag ser fram emot:
Ta studenten.
- Lära mig kinesiska.
- Börja arbeta.

 


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag saknar dig snygging!! Du är bäst!! :*

Svar: Jag saknar dig med, varje dag! Puss <3
Carin

2013-04-03 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0