Valvaka 2012!

Hej!
 
Jag hade ett bra sista höstlov någonsin och jag hann göra ungefär allt jag hade planerat. Men som vanligt så var lovet alldeles för kort. Nåja, det var i alla fall skönt med åtminstone en veckas ledighet.
 
Igår hade jag en rätt anorlunda och speciell kväll/natt. Det var nämligen så att jag var på valvaka i skolan tillsammans med hela samhällsprogrammet (1:an, 2:an och 3:an). Vi kom till skolan vid halv tio tiden på kvällen och kom inte hem förrän vid halv fem tiden på morgonen. Däremellan var det fyra olika workshops och vi fick lite uppgifter att göra som såklart handlade om politik och val. Jag kan säga att jag inte kommer ihåg särskilt mycket från den sista workshopen som började vid två tiden, haha. Någonstans i mitten av dessa workshops hade vi "lunch" och då blev vi bjudna på grillade hamburgare. Mums! Sedan fick vi göra i princip vad vi ville. När klockan var ungefär fyra var det bara jag och mina kompisar kvar, så då bad vår lärare oss att åka hem så att hon kunde få fara hem och sova. Lärarna fick ju inte ledigt idag som vi elever fick, hehe. När jag kom hem så kände jag mig inte särskilt trött, så jag såg klart valet och blev glad när det var Obama som vann!! Sedan gick jag äntligen och la mig efter att jag hade varit vaken i 23 timmar.
 
Hahaha, gud vad roligt vi hade när vi skapade vårat mästerverk "Mitt Romney the devil".
 
Det var en rätt rolig kväll/natt med en hel del skratt och övertrötthet. Det kändes också väldigt konstigt att vara i skolan mitt i natten. T ex. sitta i ett klassrum och lyssna på en lärare klockan två på natten eller att äta hamburgare i skolan när klockan är halv ett på natten. Sådant kommer man att komma ihåg.
 
Nu ska jag strax fara iväg på cross-fit och senare blir det älskade yinyoga. Vi hörs! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0