Lugn vecka + träning

Hej!
 
Då var det en ny vecka igen. Denna vecka kommer dock att vara rätt lugn, så det känns bra. Igår förberedde vi oss inför Öppet hus, dit alla åttor och nior i kommunen får komma och veta mer om de olika gymnasieprogrammen. Jag gjorde bara lite småsaker, som att hämta skyltar, bord, montertavla osv. Jag har också kämpat tillsammans med mina två klasskompisar att spika upp några tavlor. Det var lättare sagt än gjort! Idag är det i alla fall själva Öppet hus och då kommer jag att stå i vår monter tillsammans med några klasskompisar och vara till så stor hjälp som möjligt för alla intresserade. Slutligen, på onsdag, åker jag och i princip alla avgångselever på skolan till Luleå för att checka in Luleå Tekniska Universitet. Vi kommer också hinna med lite shopping, hehe. Det ska bli roligt.
 
Blogg.se samarbetar verkligen inte med mig...

Jag måste bara berätta att jag har upptäckt att jag har tränat 27 gånger på 28 dagar. Jag vet att jag har tränat mycket, men så mycket trodde jag inte att det var!! Det är så att jag har som mål på idrotten att förbättra min styrka i bål och rygg. Jag har skrivit en träningsplanering som jag följer, men den innehåller såklart bara en massa styrketräning och det tycker jag är så tråkigt, så jag tränar även zumba och yoga utöver det. Det är därför det har blivit så himla mycket träning, men snart så är träningsplaneringen slut och det ska bli skönt. Jag är rätt less på att träna för tillfället.
 
Förresten, jag måste tipsa om träningssajten FunBeat, för den är så bra. Det är en gratis sajt där man lägger in sina träningspass. All träning visas i ett cirkeldiagram som "mina vanligaste träningsformer" och då kan man se hur länge/ofta man har utfört varje träningsform. Man kan även gå in på sin kalender och se vilka dagar man har tränat, man kan skapa egna mål och man kan följa sina vänners träningar, osv. Det är på den sajten som jag upptäckte hur mycket jag har tränat. 
 
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli tio, för då börjar jag. Egentligen började jag klockan åtta, men läraren dök aldrig upp. Jag blir så less på sådant. Jag hade ju kunnat sova två timmar extra..

Detta blev inte världens roligaste inlägg, men vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0