Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst

Godmorgon!

Eller ja, kanske inte godmorgon för de flesta av er, men i alla fall för mig. Jag börjar nämligen först klockan ett och slutar en timme senare. Så himla härligt! Mina dagar ser faktiskt ut så väldigt ofta. Jag kommer inte ens ihåg sist jag hade en dag med alla lektioner som står på schemat. Det är konstigt tycker jag, men jag ska väl inte klaga.

Jag har faktiskt inte något speciellt att berätta. Nu tänkte jag i alla fall äta frukost samtidigt som jag ser på det senaste avsnittet av julkalendern - Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst. Senast jag såg en julkalendern var 2003 när det var Håkan Bråkan och julkalendrarna efter det tyckte jag inte var något bra. Men julkalendern i år är ju jättebra, haha. Jag känner mig som ett litet barn igen, speciellt med tanke på att jag också har köpt Pocahontas för någon dag sedan. Carin 18 år ser på julkalendern och köper Disney filmer. Haha, men vem bryr sig egentligen?
Den här låten från Pocahontas tycker jag är så bra och jag kan nästan hela texten utantill. Tihi!


Men nu kanske jag borde sätta igång med det jag tänkte göra. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0