Yoga + bakningsabstinens + luftballonger

Hej!

I det här inlägget, http://onetreehillblom.blogg.se/2011/november/, skrev jag att jag hade provat på yoga för första gången sedan jag var 13-14 år. Jag avslutade stycket med att säga att det nog blir att gå någon fler gång. Ja, gissa vad som hände? Redan efter andra passet var jag beroende, hehe. Nu har jag gått regelbundet på yoga i typ tre månader. Det är en gång i veckan och varje pass är i 75 min. Jag tycker att yoga är underbart. Det är så skönt att ha åtminstone en dag i veckan där man kan släppa allt som händer i livet och bara slappna av. Imorgon sticker jag iväg på yoga mellan tio och halv tolv (ett special pass). Ett perfekt sätt att börja helgen på.

Jag har bakningsabstinens, haha. ;) Det har gått två veckor sedan jag bakade senast och nu kliar det riktigt mycket i fingrarna efter att baka. Så imorgon blir det äntligen att baka! Jag ska testa att göra en spännande variant av chokladbollar. Kika in på min blogg på söndag för att se resultatet och för receptet.

Just nu är det Arctic Ballon Adventure här i Gällivare. Det innebär att det är folk från olika länder som tävlar med sina luftballonger och även "vanligt" folk får prova på att åka med. Jag hade jätte gärna vela göra det, men tyvärr kostar biljetterna rätt så mycket.. Tänk vad häftigt det hade varit att sväva där uppe i luften i en ballong och njuta av utsikten. Det ser så fridfullt ut att åka luftballong. Här kommer en film från förra året det var Arctic Ballon Adventure.



Idag när jag städade mitt rum såg det ut så här utanför mitt fönster. Jag kan säga er att jag blev överraskad.





Nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av dokusåpan jag är beroende av. Jag kan berätta att den heter The Biggest Loser, haha. ;) Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0