Stress, helg och dröm

Hej!
 
Just nu är jag inne i en period där jag känner mig stressad i princip hela tiden. Jag har hur mycket skolarbeten som helst och mer verkar det bara komma. Alla lärare vill såklart ha prov/inlämningar/redovisningar samtidigt i deras ämne nu före höstlovet. Så typiskt. Till råga på allt så har jag även körkortet att tänka på. Min körskolelärare har bokat in mig till teoriprov + uppkörning och det är inte länge kvar nu. Jag känner mig redan mycket nervös, men jag ska försöka att tänka positivt. Jag ska klara det här! Nu blir det att öva mycket.
 
Denna helg började inte alls bra, men jag tänker inte gå in på varför. Sårad är i alla fall vad jag kände mig. Den fortsatte desto bättre med bastu- och middagsmys hos min vän Sara tillsammans med hennes mamma, min mamma och min syster. Det var en riktigt mysig och trevlig kväll som verkligen behövdes. Jag har även hunnit med att göra lite skolarbeten, körkortsplugg och övningskörning under helgen, så det känns bra. Just nu är jag hos min söta mormor och morfar där jag har ätit den obligatoriska söndagsmiddagen. Det var gott som alltid.
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag behövde höra detta efter den dåliga kvällen. Tur med valet av tepåse. Yogitea ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Naw, Snuffe (Saras familjs katt) var så sjukt söt igårkväll. Han var lite trött och även så kelig. Jag ville nästan ta med honom hem. En katt är något jag vill köpa i framtiden.
 
Inatt hade jag en så underbar dröm. Jag drömde att jag träffade Ian Somerhalder som spelar Damon i The vampire diaries. Vi åt middag tillsammans och satt och pratade ett tag. Han kunde förresten svenska. Det var inte paparazzis och massor utav folk som störde oss, utan det var bara vi och några till. När vi skildes åt kom jag på att jag inte tog någon bild tillsammans med honom, så jag letade upp honom igen. Han lovade då att jag skulle få ta en bild med honom nästa dag. Underbar dröm va?  
 Jag är kär!!
 
Blogg.se tjorvar något hemskt.. Vi hörs! ♥
 
Varför alltid jag? Är det något fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0