Pluggmotivation + The Vampire Diaries

Hej!
 
Idag är en sådan dag då min pluggmotivation ligger på noll.. Det hade varit bra om jag hade gjort bort lite skolarbeten, men det är helt omöjligt. Jag kan verkligen inte koncentrera mig. Aja, man är ju bara mänsklig. Det kanske går bättre imorgon. Nu ska fortsätta med att ligga i min sköna säng och titta på The Vampire Diaries.
 
Det är läskigt hur beroende jag har blivit av den serien. Jag tittar på den varje dag och pratar och tänker på den hela tiden. Men varje avsnitt av The Vampire Diaries är så spännande och hela serien är så sjukt bra! Det är svårt att inte bli beroende. Sedan gör det ju inte heller saken värre att serien innehåller en del snygga skådisar. ;)

Vi hörs! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0