Matilda, min saknade Mexiko vän ♥

Hej!
 
Idag är det en bra dag. Det är fredag, jag har varit och fikat med Tilda och ikväll ska jag äntligen skypa med Matilda.
 
Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag saknar henne! Så det ska bli så kul att få se henne igen och höra hur hon har det. Om det Mexikanska nätet vill fungera, det vill säga. Jag håller tummarna!!
 
Jag har tänkt på en sak. Matilda är en av mina närmaste vänner och vi brukade träffas i princip varje dag, t ex. i skolan eller på träningarna. Jag tänkte inte så mycket på hur mycket hon betyder för mig, eftersom jag var så van vid att alltid träffas. Det är först nu när hon har åkt och kommer vara borta i ett år, som jag inser hur mycket hon betyder för mig och hur sjukt mycket jag saknar henne. Överallt lyser hennes frånvaro igenom. Fast jag är också glad för hennes skull (och avundsjuk!), för hon verkar ha det så bra där långt borta i Mexiko. Jag ångrar att jag inte tog chansen att fara iväg som utbytesstudent.
Glöm inte bort mig.. Jag älskar dig
 
Nu ska jag slå på ett avsnitt av The Vampire Diaries, som jag har blivit alldels för beroende av!! Jag är för trött för att göra något annat, hehe.
 
Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fin du är Carin, jag är så glad att jag är en så stor del av ditt liv. Du är av lika stor del i mitt liv, glöm inte det. Jag älskar dig <3

2012-09-15 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0