Jag är tillbaka!

Hej alla trogna bloggläsare! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men nu är jag tillbaka igen och jag har inte tänkt att gå någonstans på ett tag.
 
När det var så himla länge sedan jag skrev sist vet jag inte riktigt hur jag ska börja och vad jag ska berätta. Livet rullar i alla fall på som vanligt, i alldeles för snabbt tempo. Det är redan mitten av september och jag vet inte riktigt var "sommaren" tog vägen? Jag önskar att jag kunde stanna tiden, bara för ett litet tag.
 
Jag har börjat mitt tredje och sista år på gymnasiet och det känns mycket bra. Det ska bli skönt att äntligen få lämna skolan efter alla år och få friheten att göra precis vad jag själv vill. Men samtidigt läskigt att lämna det trygga, eftersom jag inte vet exakt vad jag vill göra. Men det kommer att lösa sig, det vet jag.
 
Just nu har jag inte särskilt mycket i skolan. Det känns mest som att jag bara vandrar runt, utan att ha några lektioner. Men skolarbeterna kommer väl så småningom. Min mentor sa att det här är det värsta året på hela gymnasiet (bra sätt att peppa eleverna på..), så det är bäst att passa på att njuta medan jag kan. Mitt schema är inte världens bästa, men inte sämsta heller. Jag är glad att slippa vissa lektioner, så som engelska, matte och franska och jag slutar inte heller så fruktansvärt sent, men jag har ca två-tre timmar hål varje dag.. En aning irriterande.
 

Jag avslutar inlägget med en bild jag tog idag. Jag älskar dessa kläder. Så sköna och mysiga, speciellt nu på hösten ♥
 
Vi hörs igen imorgon! Då tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort under sommaren. Det blir garanterat ett roligare inlägg än detta, men jag ville mest visa att jag faktiskt lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0