Glädje

Hej!
 
Jag är glad, glad, glad, för jag klarade Fas B av körkortstesterna på andra försöket! För er som inte vet, så måste man klara ett visst antal faser innan man får boka körprovet. Faserna innehåller 70 frågor och man måste minst ha 63 rätt för att få godkänt. Man har 50 min på sig och efteråt får man se vilka frågor man hade fel på. Faserna är träning inför det riktiga teoriprovet. I alla fall, när jag gjorde mitt andra försök trodde jag inte att jag skulle klara det, för jag var osäker på flera frågor, men där hade jag fel. Likadant var det när jag gjorde Fas A. Så det är trevliga överraskningar.

En annan sak som har gjort mig glad är min springtur imorse. Det var så skönt att sticka iväg tidigt och springa, för det gav mig energi inför hela dagen. Det fina vädret gjorde ju inte heller saken sämre. Extra påfyllnad av energi och glädje. Det enda negativa var att det gick ganska tungt, men jag gav ändå inte upp. Enligt RunKeeper sprang jag 4.97 km på 27.48 min. Jag är nöjd.
 

Strax ska jag iväg på kycklingmiddag hos min fina vän Tilda. Det ska bli så mysigt och framförallt gott.
 
Vi hörs! ♥    

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis!!! :D Och jag vill också ut och springa.... <3

Svar: Tack! :D Det var riktigt skönt! Varför kan inte du springa? :/ <3
Carin

2012-09-18 @ 06:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0