Snö + shopping!

Hej!
 
Nu är det verkligen vinter ute. Jag tycker att det är så vackert och mysigt. Det ser ut som i en sagovärld. Det enda jag inte tycker ska bli så kul är kylan, burr.. I alla fall så blir det inte som förra året, för snön har kommit för att stanna hela långa vintern. Jippie! Haha, jag lovade också mig själv att jag inte skulle skriva om snö i varje inlägg, men det här var ett undantag.
 
Igår var jag i Luleå hela dagen tillsammans med min syster och mamma. Vi spenderade såklart dagen med shopping, vilket var rätt "nödvändigt". Jag behövde fylla på min garderob med lite vintertröjor, eftersom jag har i princip bara linnen. Sedan följde lite andra saker också med hem. Det blev dock lite stressigt, men tur att jag ska tillbaka till Luleå både den 14:e och 17:e november. Då ska jag inte dit för shopping förstås, men några timmar kan alltid klämmas in, hehe. Jag tycker att tåget hem från Luleå kan gå någon timme senare, så att vi stackars gällivarebor har möjlighet att shoppa längre. I alla fall så tänkte jag visa er vad jag har handlat:
                                         Stickad tröja från Vila & träningst-shirt från Stadium
 
                            
                      Jeansleggings från Vila, tjockare leggings från Gina Tricot och jeans från JC
 Stickad tröja och mönstrade leggings från H&M
 
Jag är riktigt nöjd med allt jag har köpt, men speciellt med tröjan och leggingsen från H&M. De är så sköna och fina också. Förresten, förlåt för att bilderna inte blev så fina. 
 
Idag har jag hunnit med två sjukt jobbiga träningspass, cross-fit och core. Jag har också varit och ätit lunch på thai med mina fina. Nu har jag tänkt att baka en cheesecake och receptet kommer upp på bloggen imorgon. Vi hörs! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: hahaha lite skadeglädje för alla som pluggar nudå? ;)) kommer bli samma för mig sen när det är över haha! Kram

Svar: Haha, jag blir alltid skadeglad! Förlåt! ;) Ja, det är så skönt när man har klarat det. Kram!
Carin

2012-11-02 @ 11:56:00
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: Elin

allt bra?

2012-11-03 @ 13:40:39
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0