Snö och lov!

Hej!
 
Det SNÖAR ute! Det snöar inte heller lite, utan stora snöflingor faller ner från himlen. Jag har faktiskt saknat snön och den första snön är alltid speciell. Det är så vackert ute när allting är vitt och det blir också mycket ljusare när vi går mot mörkare och mörkare dagar. Jag hoppas dock inte att det blir som förra året när snön kom för att stanna först i slutet av november. Då blev jag orolig.. Vilket ni kan läsa i arkivet i oktober/november 2011 i ungefär varje inlägg, haha.
 Det var riktigt läskigt att köra hem idag. Jag har aldrig kört på snö, så jag trodde att jag skulle få sladd hela tiden. Det kom också massa snörök ifrån alla bilar som körde förbi, så jag såg nästan ingenting. Men jag klarade mig hem, som tur var.
 
Förresten, jag har höstlov nu och det känns underbart skönt. Jag är så sjukt skolless att det inte är sant, så det ska bli så skönt att skjuta allt som har med skolan att göra åt sidan. Till skillnad från många av mina klasskompisar så behöver jag inte alls plugga under lovet, hehe. Jag kommer istället att spendera det med att baka, umågs, träna, ta en shoppingtrip till Luleå, fira halloween osv. Efter lovet har jag många roliga saker att se fram emot, så livet känns väldigt bra just nu.

Nu blir det nyaste avsnittet av bästa Vampire Diaries! Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0