KÖRKORT!

Hej!
 
Jag vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera, men det får ni liksom leva med. Jag tänker också sluta med att be om ursäkt i varje inlägg, för det blir så patetiskt i slutändan.
 
I alla fall, det jag skulle säga är att jag har KÖRKORT! Det känns så gudomligt skönt. Det är helt klart en frihet, speciellt när man bor i lilla Gällivare. Jag tyckte faktiskt inte att teoriprovet eller uppkörningen var särskilt svåra, men det kan ju bero på att jag har pluggat och övat mycket. Det känns dock fortfarande rätt overkligt, som att det var en dröm. Mitt mål har varit sedan maj ungefär att fixa körkortet i september/oktober och det lyckades jag med! Nu när jag har klarat körkortet känns det som att ett tryck har lättat från mitt bröst, att jag äntligen kan andas fritt.
Den 18 oktober 2012 kl. 10.30 fick jag mitt bevis om körkort.
 
Den här helgen har varit en bra helg, hittills åtminstone. Jag har inte behövt fokusera på teoriplugg och övningskörning, utan jag har kunnat roa mig med annat. Jag har bl a. ätit på O'learys med mina fina vänner, tagit en promenad i finvädret, hälsat på min mormor & morfar och haft myskväll med min vän Ellen. Helgen avslutas med plugg och träning. Sista rycket innan det är dags för ett efterlängtat lov.
 
Puss på er! Vi hörs ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0