Helg + nationella + planer för dagen

Hej!

Nu är det äntligen helg, igen. Den här skolveckan har varit helt förvirrande, eftersom vi började på en onsdag och inte på en måndag. Det gjorde att onsdagen kändes som en måndag och helt plötsligt var det fredag, fast det kändes som att det egentligen borde ha varit onsdag. Ja, ni fattar. Helt förrvirrande. Fast det är bara bra, för då har det gått snabbare till helgen. Jag är galet skolless, så helger och lov är vad jag lever för just nu, och vetskapen om att det är 34 dagar kvar till sommarlovet! Det är bara att bita i.

Igår satt jag i aulan mellan 08.00-09.40 och skrev om konsumtion, tillsammmans med resten av klassen, NV och Teknik. Det var den engelska skrivdelen i nationella och det är så skönt att ha den bortgjord. Jag hoppas att det gick bra, men det kändes inte som att jag kom fram till något vettigt. Det var ett svårt ämne enligt mig. Nu behöver jag i alla fall aldrig i hela mitt liv göra om en engelska skrivdel i nationella, wohoo!

Idag har jag egentligen lust att bara ligga kvar i sängen hela dagen. Det är så tråkigt väder ute... Snö och grått. Men eftersom jag har en del planer för dagen, så ska jag inte göra det. Först ska jag börja med att se Ghost Whisperer.

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0