Lång ledigt och tandställning

Hej!

En helt vanlig torsdag skulle jag ha haft engelska just nu och sedan ekonomi i två timmar. Men eftersom det inte är en helt vanlig torsdag ligger jag i sängen istället och behöver inte alls stressa med att gå upp. Jag har ju faktiskt lång ledigt! Det är så skönt, som alltid när det är helg, men extra skönt när det är längre ledighet såklart. Jag älskar alla de här ledigheterna i maj, utan dem vet jag inte om jag hade överlevt fram till sommarlovet. Haha, förresten. Jag vet att jag börjar nästan varje inlägg likadant, men det är ett bra sätt att börja på tycker jag.

För ungefär en vecka sedan var det exakt ett år sedan jag satte in min tandställning. Det är läskigt vad tiden går fort. Det känns inte alls som att jag har haft den i ett år, men det kan ju bero på att jag inte har fått desto större förändring ännu. Jag har en tand som sitter nästan i gommen och det är på grund av den tanden som jag har fått tandställning. Det är en del saker som måste fixas innan tandställningen kan sättas fast i den tanden så att den kommer till rätt plats. Men snart så är alla dessa saker fixade. Nu är det ett år kvar och sedan kommer jag att ha fina tänder, vilket jag aldrig tidigare har haft. Trots att det är en lång procedur och ibland smärtsamt med tandställning, så är det absolut värt det. Jag längtar verkligen till jag får ta bort den!



Nu ska ta och städa mitt rum. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0