Jobbig skolvecka + dansens dag

Hej!

Den här veckan har varit riktigt jobbig, sett ur ett skolperspektiv, men utifrån ett fritidsperspektiv har den varit rätt bra. Jag har haft prov både tisdag, onsdag och torsdag och två av dessa prov var nationella i engelska. Ni kanske förstår nu varför den här skolveckan har varit tung? Nationella i onsdags var också 2,5 timme och det tog rejält på mina krafter. Efteråt var jag helt slut och jag har aldrig känt mig så trött förut. Det känns i alla fall riktigt skönt att ha gjort bort all nationella i engelska, men hur det gick behöver vi inte gå in på, hehe. Ja, så det känns väldigt skönt och behövligt med helg!  

Det bra med den här veckan är att jag har uppträtt igen på Dansens dag. Det var så stor efterfråga på biljetter förra gången, så det blev en till föreställning. Det var såklart ingenting jag hade emot. Den här gången fick vi uppträda med två låtar och det blev så bra! Det enda jobbiga var att vi var några fler än förra gången och då blev det ännu trängre. Jag tappade bort mig någon gång för att jag råkade stöta ihop med dem som stod brevid typ hela tiden. Men jag kom som tur var snabbt tillbaka igen. Åh, jag önskar att det kunde bli ännu en till föreställning eller något liknande evangemang. Att uppträda på Dansens dag är det roligaste jag har gjort på länge! Jag känner sådan gemenskap tillsammans med alla zumbisar (nytt smeknamn för personer som dansar zumba) och vi känns som en familj. Jag tycker också att det är roligt att bli sminkad så där överdrivet med massa glitter. Jag blev mycket nöjd med min sminkning. Tusen tack Meiri! ♥











Förlåt att jag tråkar ut er med allt zumbasnack, men så går det när zumba är en stor del av min vardag + att jag är väldigt beroende av det. Nu ska jag i alla fall åka iväg till Thai och äta med två vänner. Det ska bli riktigt gott!

Vi hörs! ♥
Trackback
RSS 2.0