Fullt upp + cupcakes

Hej!

Nu har jag äntligen tid för bloggen igen. Det var ett tag sedan sist, men jag har verkligen haft fullt upp sedan dess. Hela helgen spenderade jag åt min engelska bokrapport, som jag sent på söndag kvällen blev klar med. Det var underbart skönt att bli klar med den och kunna ta lov på riktigt. Jag älskar känslan av att bli klar med ett skolarbete; befrielse. Det var dock mindre roligt att jag missade det fina vädret som var hela helgen. Nu hoppas jag verkligen att det blir fint väder resten av lovet!

Gårdagen spenderade jag i Luleå tillsammans med min syster och mamma. Vi var där på en shoppingtur och jag hittade en hel del fina klädesplagg. Jag är mycket nöjd! Kläderna får ni se i ett blogginlägg imorgon (troligtvis).

Jag ber också om ursäkt för att jag inte la upp något recept i söndags. Men som sagt, så har jag haft fullt upp, men på söndag kan ni se framemot ett nytt recept igen. Denna vecka har jag tänkt att baka tre olika satser cupcakes. Jag passar på när jag har mycket ledig tid över. Jag har också fått frågan av vänner som skulle vilja ha cupcakes av mig och några vänner tänker jag överraska. Jag ser verkligen framemot att baka och testa nya cupcakes smaker. Det är det jag gillar med att baka cupcakes; att de går att göra i så många olika smaker och dekorationer.


Fyra av mina cupcakes verk, haha.

Nej, nu tänker jag slå av datorn och krypa ner i min renbäddade säng i mitt nymöblerade rum. Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0