Shoppingfynd i Luleå

Hej!

Vet ni vad? Det spricker upp ute och solen börjar att skina. När jag drog upp rullgardinen imorse så var det alldeles mulet och jag tänkte att det skulle bli en trist dag igen. Men så blev det ju inte som tur är! Om fem-tio minuter ungefär ska jag fara upp på Dundret tillsammans med min vän Matilda och åka slalom. Jag har dock en gnagande känsla av att molnen kommer att ta över igen, men jag hoppas att det inte stämmer.

Hela morgonen har jag fotograferat mina kläder som jag handlade i Luleå och här får ni se vad det blev.


T-shirt från Gina Tricot


Hålstickad tröja från Gina Tricot


Kort, lite oversized, t-shirt från H&M


Blus från Indiska
Jag längtar så mycket till sommaren när jag kan använda denna fina blus!


Jeans från JC


Leggings x2 från Gina Tricot


Presentpåsar, presentsnöre och muffinsformar från Lagerhaus


Närbild på presentsnöret och muffinsformarna


Ansiktsrengöring från The Body Shop


Födelsedagspresent till mormor från Glitter

Jag avslutar med en nytagen bild på mig.



Oj, nu måste jag skynda mig att byta om innan skjutsen anländer. Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Men Carin, hur gick det med Paris-sparandet? ;D

2012-03-09 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0