Yoga + en fullspäckad helg

Hej!

Jag har alldeles nyss kommit hem från ett 90 min (10.00-11.30) yoga pass. Min känsla just nu är att jag känner mig väldigt uttänjd. Dagens tema var Happy Hips, så det var väldigt mycket uttänjningar för ljumskarna. Men det var trots allt ett skönt pass och jag älskar att börja helgen med yoga. Jag känner mig så avslappnad och full med energi efteråt.

Denna vecka har varit fullspäckad med skolarbeten, som sagt, men nu är jag äntligen klar med det. Det var så skönt att ta helg igår och veta att jag inte behöver plugga den här helgen. Jag har en hel del att fixa med, så jag hade ändå inte hunnit plugga. Den här helgen har jag tänkt att baka x2, gå på 18 års firande, städa, packa, fixa musik, zumba osv. Men det ska bara bli kul. När det inte handlar om skolarbeten tycker jag om att ha mycket att göra.

Nu är det ju faktiskt bara två dagar och tre nätter kvar tills jag hoppar på planet till Belgien! Det ska bli så kul och jag är galet taggad. Det verkar också bli fint och varmt väder, så det ska bli skönt. Haha, jag tror att mina vänner är ganska less på mig just nu, eftersom jag i princip bara pratar om resan.

Bastogne väderprognos:
Onsdag28. marsTorsdag29. mars    
Klarvær Klarvær              
15° 15°      

Bryssel väderprognos:
Onsdag28. mars    
Klarvær                
16°        

Nu ska jag leta inspiration till en 18 års present, för ikväll blir det 18 års firande. Det bjuds på fyra olika thai rätter, så gissa vem som kommer att rulla hem? Det ska i alla fall på bli sjukt gott!

Nä, nu ska jag inte slösa all min tid framför datorn. Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0