Sysselsättning under halva sportlovet

Hej!

Det var några dagar sedan jag skrev sist. Dagarna flyger förbi och jag hänger inte riktigt med. Jag tycker att det är läskigt hur snabbt tiden går och vuxna säger ju att tiden går snabbare ju äldre man blir. Om jag redan nu tycker att tiden går snabbt, hur snabbt kommer inte tiden gå då om några år? Huh, det är en läskig tanke. I alla fall så försöker jag ta till vara på de här sista dagarna av sportlovet, så jag har haft ganska fullt upp. Men det gillar jag, bara det inte handlar om skolarbeten såklart.

Detta har jag sysselsatt mig med sedan mitt senaste inlägg.

  • Bakat tre olika satser cupcakes och recepten kommer att komma upp på bloggen med det första redan imorgon. Jag vet egentligen inte varför jag bestämde mig för att baka så mycket cupcakes, men jag tänkte nog att jag passar på när jag har tid. Jag tycker också, som sagt, om att göra cupcakes och speciellt att bjuda på dem. Det passade ju bra att jag bakade många, så kan jag bjuda till fler haha.
  • Haft besök av mina två kusiner samt mitt urgulliga kusinbarn på snart två år. Det har varit riktigt roligt, eftersom vi inte träffas så ofta. Det beror på att vi bor rätt så långt ifrån varandra. Jag måste också säga att jag har världens sötaste kusinbarn! ♥ Det är synd att jag inte kan träffa honom oftare...
  • Firat min mormors 91 års dag med en stor middag och tårta. Vi var 12 personer här, så det var ganska trångt vid bordet, men det tycker jag bara är härligt. Det är roligt att ha släkten samlad. Jag tycker förresten att det är häftigt att min mormor är så pass gammal, men ändå helt pigg. Vi firade också min kusins födelsedag, fast en annan dag, med alla cupcakes jag hade bakat.
  • Zumbat x 5, haha! Jag kan aldrig få nog av zumba, som ni kanske har märkt? ;)
  • Haft myskväll tillsammans med min fina vän Ellen och den myskvällen bestod av bastu, tacos, film och massa gott. Det måste göras om!
  • Spenderat tid med min andra fina vän Tilda och vi åt plättar med bl a. nutella och banan, drack te, pratade och hade det allmänt trevligt. Det var alltför länge sedan vi träffades sist, så det var roligt att spendera tid tillsammans.

Jag avslutar med att svara på en kommentar från Tilda:
Haha, det går bara bra ;) Jag hade faktiskt flera presentkort, men nu blir det hårdsparande fram till dess!

Vi hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Tilda

Okejdå, för den här gången godkänner jag väl det då ;-)

2012-03-11 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0