Vår + sämst dag

Hej!

Det smälter på vägarna och droppar från taken och solen skiner i princip varje dag. Jag säger bara; äntligen börjar det att gå mot vår. Det är bara 29 dagar kvar till att jag anser att det verkligen är vår. Idag är det ju första mars och det betyder att de två värsta månaderna på året är över:januari och februari. Nu börjar det gå mot ljusare & varmare tider och jag känner mig mycket gladare & piggare. Våren är min absoluta favorit årstid tillsammans med sommaren förstås. Om ni inte förstår varför kan ni läsa det här http://onetreehillblom.blogg.se/2012/february/utkast-feb-9-2012.html

 
Våren i Japan under hanami säsongen är något som jag vill uppleva. Så vackert ♥

I förrgår (tisdag) var inte en bra dag för mig. Den var rent ut sagt sämst. Eller den började bra med en lång sovmorgon, men efter ett visst samtal med en lärare blev den sämst. Mitt humör sjönk till botten och jag kände mig så nedstämd. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att säga något positivt om mig. Det enda jag får höra är negativt, som hur dålig och tyst jag är osv. Jag blir så less på det och min självkänsla som inte är den bästa blir såklart ännu sämre. Hela gymnasietiden är negativt det enda jag har fått höra om mig av den här läraren.

Det är då tur att jag har så fina vänner som finns där för mig i alla lägen.♥ Jag är mycket tacksam över det! Extra tack till Fia, Meiri och Ebba som lyssnade och fick mig på mycket bättre humör.♥

Nä, nu måste jag ta tag i plugget. Vi hörs!

P.S Den där 30 dagars listan ska jag ta tag i ordentligt under lovet. Nu måste jag lägga all energi på skolarbeten om jag ska kunna vila ifrån skolan under lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0