Det har hänt en hel del sedan sist, både bra och dåliga saker.

Hej!

Det var väldigt länge sedan jag skrev här sist. Nästan två veckor sedan, men jag har verkligen inte haft någon motivation alls till att skriva. Tyvärr är det väldigt sällan jag har det. I alla fall, så har det hänt en hel del sedan sist, både bra och dåliga saker.

I mitt senaste "vanliga" inlägg skrev jag att det var 14 dagar kvar till sommarlovet och att det var ingenting. Ja, nu är det bara...

Om 14 dagar var ingenting, så vad är 2 dagar då? Att jag i princip har sommarlov? Det ska i alla fall bli, som jag skrev sist, underbart. Jag har knappt haft några lektioner denna och förra veckan och alla skolarbeten är gjorda. Det är berfrielse och nu kan jag istället fokusera på det jag tycker är roligt.

Nu ska ni få höra om något roligt som jag har varit med om. Jag har varit på en fest i fredags. En avskedsfest för min fina vän Matilda och hennes vän som ska åka till Mexico samt USA som utbytesstudenter. Det kanske låter lite konstigt att jag tycker att det var roligt med en avskedsfest, men det var själva festen som var rolig och såklart inte att de ska åka iväg. Jag hade i alla fall roligt hela kvällen, från början (18.00) till slut (00.00). Festen var jättebra ordnad och upplagd och jag tror att alla hade en rolig kväll. Tack Matilda och Ida för att jag fick komma! ♥ 
Här kommer en hel bunt med bilder.












Trots att det har hänt mycket roligt de senaste 14 dagarna, så har det även hänt något tråkigt. En kvinna i Gällivare försvann för att ta livet av sig i helgen som var. Hon hittades till slut efter tre dagar och då var hon tyvärr död. Jag visste vem hon var, så mina tankar har cirkulerat kring denna kvinna hela helgen, var hon kan vara osv. Jag trodde verkligen att hon skulle hittas i livet, men där hade jag tyvärr fel. Jag tycker att det som har hänt är så sorgligt och jag skickar mina tankar till hennes nära, speciellt hennes barn ♥

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0