Två roliga händelser

Hej!

Idag har det regnat nästan konstant hela dagen. Vädret har gjort mig nedstämd och orkeslös. Men då är det tur att jag har zumban i mitt liv med alla glada och underbara zumbisar och intstruktörer. Det gör mig alltid på glatt humör. Nu tänkte jag berätta om två roliga händelser och det första är att...

Min mamma har vunnit en Ipad 2!! Hon var med i något lotteri för flera månader sedan, som hon t.o.m. hade glömt bort att hon var med i, och vann första priset. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag skulle vilja ha en Ipad, men många gånger är det. Jag var helt i extas när hon fick den i onsdags, så häftigt. Nog för att Ipaden är mammas, men jag får ju säkert låna den.



Den andra roliga händelsen inträffade förra torsdagen på zumban. Mitt under en av låtarna kommer det in en person klädd i solglasögon och huva, så att man inte skulle se vem det var. Den personen visade sig vara vår zumbaledare som flyttade till Kanada i januari och egentligen inte skulle komma hem förrän efter minst ett år. Men hon klarade sig visst inte mer än ett halvår utan oss. ;)

Vi blev i alla fall överraskade och mycket glada, hon med. Det var hur kul som helst att se henne igen och jag hade saknat henne. ♥ 

När jag ändå pratar om zumba kan jag passa på att visa er vårat andra uppträdande på Dansens dag.

Shakira - Tony Chamoun & Euphoria - Loreen, Dansens dag 8/5 2012


Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara inflika med att säga att Gällivare rör på sig var riktigt roligt. Det var bra ordnat och en bra springsträcka + att jag hade bra springsällskap. En lyckad kväll. Jag är också nöjd med min prestation, 5 km på ca 28-29 min.

Vi hörs!♥
Trackback
RSS 2.0