Sommarlov ☑ Sommarkänslor ☐

Hej!

Idag är det tredje dagen på sommarlovet och jag har inte några sommarkänslor alls. Det känns inte ens som att det är sommarlov. Det beror till största delen på att det är 10 grader och mulet, vilket det har varit (och kallare) i några veckor nu. Än har det inte varit någon värmebölja, men jag hoppas att den kommer snart. Men det beror även på tiden. Den går för fort och jag hinner inte riktigt med att det redan är sommarlov. Trots allt, så är det ju såklart väldigt skönt att inte behöva gå till skolan på flera veckor.

Jag har också börjat mitt tre veckor långa sommarjobb, vilket känns bra. Jag tycker att det är roligt att jobba. Om jag inte hade haft något jobb hade jag inte vetat vad jag skulle göra om dagarna. Men den största anledningen till varför jag vill jobba är ju såklart pengarna. Igår fick jag ett erbjudande om ett till sommarjobb, vilket jag såklart tänker tacka ja till. Just nu känns sommaren mycket bra, förutom vädret då förstås.  

Tyvärr har jag inte några bilder att bjuda på, men här kommer en video istället. Haha, jag tycker att den är så rolig och bra gjord.



Nu ska slita mig bort från datorn och göra mig i ordning inför dagen. Om någon timme blir det fika med vännerna och senare ikväll Gällivare rör på sig. Det här blev inte världens bästa inlägg, men jag vill bara visa att jag lever. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0