Sysselsättning under sommarlovet, hittills

Hej!
 
Det var rätt länge sedan jag skrev ett inlägg sist, men jag har helt enkelt haft fullt upp, både med jobb, träning och att hinna ta tillvara på ledigheten. Men just nu har jag inget speciellt planerat, så då passar jag på att blogga.
 
Ja, jag vet egenligen inte vad jag vill blogga om. Sedan mitt senaste inlägg har jag hunnit med en hel del, men det är inget som jag har lust att gå in på desto mer. Då skulle det här inlägget bli aaalldeles för långt, men en punktlista kan jag allt bjuda på.
 
Okej, så sedan den första sommarlovsveckan har jag..
  • varit på en födelsedagsöverraskningsfest för min fina vän Anya. Hennes reaktion var oslagbar! 
 
  • jobbat tillsammans med Marcus Hellner.
  • firat den roligaste midsommaren någonsin tillsammans med mina fina vänner, Matilda och Anya, och Matildas familj.

  • tagit årets första dopp.

 

  • agerat zumbaledare tillsammans med Matilda.

 

  • lekt modell tillsammans med Matilda och Anya.

  • agerat diskmaskin på mitt nya jobb, eftersom diskmaskinen gick sönder. Tre-fyra timmars konstant handdiskande två dagar i rad känns i kroppen kan jag säga!
  • njutit av sommarens andra soliga och varma dag, vilket resulterade i att jag ser ut som en kräfta.
  • tagit min första körlektion på trafikskolan.
Det var väl i stort sett det som jag har sysselsatt mig med hittills under sommarlovet. Men än är inte lovet slut, på långa vägar, så mer roliga och spännande upplevelser kommer jag att hinna med. Nu ska jag i alla fall cykla iväg och hämta ett paket med kläder från H&M som jag har beställt. Spännande!
 
Vi hörs! ♥

P.S En somrigare bloggdesign kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0