Ny design + onsdagsloppet

Hej!
 
Efter flera timmar och mycket tjorv, blev jag äntligen klar med min nya blogg design. Men det hade inte gått utan all hjälp från min vän. Tusen tack! ♥ Jag är i alla fall mycket nöjd med designen, men jag skippade att göra den speciellt somrig, eftersom över halva sommaren redan har varit. Usch, vad deprimerande egentligen.. Nej, nu ska jag inte tänka så, för jag har ju faktiskt hela min semester kvar. Känner ni förresten igen typsnittet i min header?
 
Det är ju.... Walt Disney logan! :D
Varje onsdag nu under sommaren är det en enkel gång-/springaktivitet som kallas för onsdagsloppet. Det har varit fem gånger hittills och sedan i slutet av sommaren är det en stor final i samband med World Cup Challenge (en springtävling mot Marcus Hellner). Jag har varit med tre gånger och jag tycker att det är rätt så roligt, men jobbigt också. Det är en bra push för att fara ut och springa. Jag har sprungit 6,5 km varje gång. Igår förbättrade jag min tid med flera minuter från första gången jag var med och sprang. Det är jag sjukt nöjd med! Det kändes som att jag bara flög fram igår och att jag hade all kraft i världen. Sådana dagar älskar jag att springa.
 
Nu ska jag fixa de sista justeringarna med designen och sedan blir det jobb för hela slanten. Vi hörs! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0