Beyoncé ♥

Hej!
 
För en vecka sedan visades Beyoncé live på SVT 1. En konsert med Beyoncé inspelad på Roseland Ballroom i New York i augusti 2011. Det var något som jag verkligen ville se, men missade. Men som tur var upptäckte jag att man kunde se konserten på SVTplay och det kan man fortfarande, i nio timmar till. Klicka här för att se konserten.
 
 
Jag tycker att Beyoncé är fantastiskt bra, på många sätt och vis! Hon har en otroligt vacker röst, hon är grym på att dansa och hon verkar vara en så fin och jordnära person. Efter att ha sett den här konserten har min vilja att vilja se henne live stärkts. Det är något som jag tänker göra innan jag dör! 
 
     
 
 
Jag förstår inte hur man kan vara så otroligt bra på att sjunga? Hur kan man ha en så otroligt bra röst? Ofattbart!
 
Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Lise

Jag såg den där konserten när den gick på TV, helt otrolig hon är :)

2012-07-25 @ 16:12:42
URL: http://liises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0