Första "vanliga" inlägget 2012

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev ett "vanligt" inlägg sist och anledningen till det är att jag inte har haft någon blogglust alls. Men nu har blogglusten kommit tillbaka, lite grann åtminstone. Det kan nog vara bra att ha lite pauser då och då. Det här blir i alla fall mitt första "vanliga" inlägg detta år. Jag har fortfarande inte vant mig vid att det är 2012, även fast det har gått en vecka av det nya året. Det känns jätte konstigt med 2012, men även skönt. Nytt år = ny start och nya möjligheter. Det här året ska bli urbra har jag bestämt!

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med en hel del, bl a. firat in det nya året tillsammans med familjen + tre andra familjer, bakat, umgåtts med vänner, tittat på Tour de Ski och tränat en hel del, närmare bestämt sex gånger på fyra dagar. En bra vecka på det nya året, men dessvärre den sista veckan på jullovet. Jag har världens ångest över att komma tillbaka till skolan och det beror på ett särskilt ämne som jag inte alls gillar.. Men det positiva är att jag "bara" har ca 5 månader kvar med det ämnet och sedan slipper jag det för all framtid.

Jag måste bara berätta vad jag sysslade med i fredags. Jo, det var så här att det var Zumbamarathon i tre timmar, för att dansa ut en av våra zumbaledare som ska flytta till Kanada i åtminstone ett år. Jag bakade cupcakes till det eventet, närmare bestämt 80 st eftersom det fanns 80 st platser. 80 st minicupcakes alltså, annars hade det tagit en evighet. Men i alla fall, det jag ville säga var att det var många som kom fram till mig och sa att cupcakesen var jätte goda. Det gjorde mig otroligt glad!! Det är det bästa som finns, att ge bort något till andra och se hur glada de blir och själv få positiv respons tillbaka.

Tyvärr har jag inga nya bilder att visa er, så därför får ni ett videoklipp från Zumba marathonet.

Jag kommer att sakna våran zumbaledare♥

Idag ska jag ta tag i bloggdesignen, för jag är måttligt less på den. Vi hörs senare idag då jag kommer med ett nytt bakverks tips!♥
Trackback
RSS 2.0