Iskall promenad

Hej!

Nu är helgen redan över. Jag tycker att det var nyss fredag och jag hade hela helgen framför mig. Tiden går alldeles för snabbt.. Aja, jag tänkte i alla fall visa några bilder från idag.

Jag började min dag med en riktigt kall, men härlig promenad till affären. Termometern visade -22 grader. Det var så fint ute idag, med klarblå himmel och sol. Det är dagar som denna som jag tycker om att bo i Gällivare. Naturen är så fin här på vintern, speciellt när det börjar gå mot vår och solen börjar att titta fram. Jag tycker faktiskt om att ta en promenad när det är iskallt ute, för luften känns så frisk och det får jag massa energi utav. Här kommer några bilder från promenaden.









Hehe, jag kunde inte välja ut några få bland alla bilder, så därför fick det bli många bilder istället!

Resten av dagen har bestått av cupcakes bakande (http://onetreehillblom.blogg.se/2012/january/utkast-jan-29-2012.html), middags bortbjudning, zumba och fika med min fina vän Ellen♥ Nu ska jag stänga av datorn, sedan stänga igen mina ögon och ladda batterierna inför en ny skolvecka. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Ja förstår, men hade jag också bott så norr som dig hade jag varit van vid det :) Kram

2012-01-30 @ 19:39:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: matilda

Vilken fin design du har fixat! Super fint var det! :)

2012-01-31 @ 14:23:29
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0