Michel Teló

Hej!

Just nu sitter jag i soffan och surfar runt lite på internet samtidigt som jag knaprar på choklad och lyssnar på brasilianska låtar. Haha, jag fick med allt jag ville säga i en mening. Smidigt!

Enda sedan jag började med zumba har jag tyckt om de flesta låtar vi dansar till. Även fast jag har hört dem flera gånger i veckan på zumba passen har jag lyssnat på dem hemma. De flesta låtar vi dansar till är på portugisiska/spanska och även fast jag inte förstår ett ord i låtarna så tycker jag om dem. Ja, mina favorit låtar får jag ifrån zumba passen och vilken/vilka låt/låtar som är min favorit kan variera väldigt mycket. Just nu är det i alla fall de här två låtarna av den brasilianska sångaren Michel Teló.

Ai Se Eu Te Pego - Michel Teló

Det här är låten som jag skrev om i inlägget "zumbalove".

Fugidinha - Michel Teló


Jag måste bara tipsa om chokladen som jag knaprar på just nu. Min absoluta favorit choklad, så sjukt god! Testa den! Den smakar både starkt och sött. En perfekt kombination.




Jag funderar på att göra en sådan där (typ) 30 dagars lista på bloggen med start imorgon. Hm.. vi får väl se hur det blir. Jag har blivit helt peppad på att blogga sedan jag fixade om designen. Haha, jag undrar hur länge det kommer att hålla i sig. Aja, nu ska jag i alla fall ta och sova. Skönt med tanke på hur trött jag är. Vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0