Skola + present!

Hej!

Nu är det äntligen helg och det känns sååå skönt! Jag är helt slut efter att ha gått upp klockan sex fyra av fem morgonar. Varje dag när jag har satt mig på bussen hem från skolan har jag behövt kämpa för att hålla min ögon öppna. Det är jobbigt att vara så trött hela tiden, men nu kan jag i alla fall se fram emot att sova ut i två dagar.

Idag har min skoldag bara bestått av ett prov, ett eknomiprov, mellan åtta och halv tio. Det kändes som att det gick jätte bra på provet. Allt flöt på bra och jag förstod i princip varenda uppgift. Men när det känns som att det har gått bra på ett prov känns det som att resultatet kommer vara det motsatta. Som en oskriven regel att när man får ett bra resultat på ett prov ska det inte har känts bra när man gjorde provet. Det är i alla fall väldigt skönt att ha gjort bort provet, även fast jag inte alls har lagt ner någon tid på att plugga. Hehe, började plugga igår. Men jag är så sjukt skolless just nu..

Jag måste bara berätta om en sak jag fick förra torsdagen. Min zumba ledare kom som sagt hem från Brasilien där hon hade varit på semester i en månad. Med sig hade hon en present till mig!! Det var ett jätte fint diadem, ett handverk från Rio de Janeiro. Hon ville ge det som ett tack för alla gånger jag har bakat till henne, så gulligt♥

Jag älskar diademet och jag har använt det mycket. Jag tycker också att det är häftigt att jag har ett diadem från Rio de Janeiro!



Innan jag avslutar inlägget måste jag bara dela med mig av den här länken: http://tokiohotelandpokemonftw.tumblr.com/post/12465333221/this-is-why-i-have-always-had-tape-over-it-and

Så sjukt läskigt!! Jag var helt skakis efteråt och tejpade direkt för webbkameran på datorn. Det läskiga kommer från 5 min och framåt. Kolla den!

Nu ska jag ta och se OTH s9e03 och sedan promenerar jag iväg till zumban. Vi höres!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0