Dag 1 - En bild på en riktigt bra vän

Hej!

Jag börjar även detta inlägg med att be om ursäkt och denna gång för att jag inte har börjat med 30 dagars listan. Det var nästan tre veckor sedan jag skrev att jag skulle börja med den. Shame on me! Jag vet egentligen inte varför jag inte har börjat med den. Det har bara inte blivit av, men det ska det bli ändring på nu. Här kommer dag 1: en bild på en riktigt bra vän.

Jag har flera riktigt bra vänner, som jag tycker mycket om och en av dem heter Ebba. Jag har känt Ebba enda sedan hon föddes och vi har i princip varit bästa vänner sedan dess. Tråkigt nog bor vi 50 mil ifrån varandra, så vi kan inte träffas särskilt ofta. Men på något sätt tycker jag om det, för då blir det extra speciellt när vi väl träffas. Fast jag saknar ändå att inte kunna ringa och fråga om vi ska hitta på något eller bara komma på spontan besök.

Jag och Ebba har oändligt många minnen tillsammans och fler kommer vi att skapa. Även fast vi bor en evighet ifrån varandra vet jag att hon alltid finns där för mig. Det är Ebba jag ringer om det är något som bekymrar mig eller om det är något roligt som har hänt eller bara för att prata. Hon lyssnar och bryr sig och är en så omtänksam person.

Ebba betyder sjukt mycket för mig och jag saknar henne varje dag! Jag älskar dig bästa vän ♥


Min fina Ebba ♥
Snyltade bilden från Ebbas facebook. Jag hoppas att det är okej?


Ebba 6 år och jag 8 år på semester i Danmark.
Jag tycker att citatet passar perfekt in på oss.

Nu ska jag ta och sova. Jag är sjukt trött och det ska bli så skönt att få sova ut imorgon. Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Alltså det känns så jätte fult att jag är med på bilden! Som om jag snyltar mig in i allt! HAHAHA

2012-02-20 @ 10:21:14
URL: http://matildaniva.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej min älskade!

du är underbar!

kram <3

2012-02-21 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0