Ledighet + vädret

Hej!

Nu är helgen över... Men inte är jag ledsen för det, eftersom jag är ledig två dagar till! Haha, jag blev bara tvungen att påpeka det igen, ifall någon hade glömt. Det är ju så viktigt att veta att jag har två extra dagars ledighet. I alla fall så har helgen inte varit speciellt händelserik. Jag har bl. a. passat på att sova ut, övningskört och umgåtts med Ellen. En skön helg.

Vädret har i alla fall varit mycket bättre än vad det var i fredags. Jag känner äntligen att sommaren är på väg, så härligt. Och jag har tagit fram cykeln!! Det är ett stort tecken för mig på att vi går mot varmare väder. Jag tar mig helst fram på min fina cykel, så den kommer att användas flitigt fram till nästa vinter.

Nu blev det stopp i huvudet på mig, så jag avslutar inlägget här. Tråkigt nog har jag inga bilder att visa.

Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0