Äntligen helg!

Hej!

Idag är den dag jag har längtat efter hela veckan. F R E D A G! För denna helg innebär två extra dagar ledigt, så jag behöver inte komma tillbaka till skolan förrän på onsdag. Så skönt! Ett till plus är ju att jag missar de två jobbigaste skoldagarna. Win Win!!

När jag drog upp rullgardinen imorse trodde jag att jag skulle avlida. Det snöade... Hela dagen har det varit tråkigt väder. Mulet, grått, snöblandat regn och slask. Jag som trodde att det inte skulle snöa något mer nu, men icket. Usch för sådant väder! Jag hoppas att det blir fint väder nu när jag är ledig åtminstone.

Senare idag blir det bastu- och myskväll med Ellen. Det har blivit som en tradition för oss varje fredag, haha. Det ska i alla fall bli roligt och mysigt. Hehe, jag älskar att basta. Men före detta ska jag såklart på zumba.

Vi hörs! ♥

Jag glömde ju att visa er i förra inlägget hur jag snygg jag var på Dansens dag. Glitter for sure!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0