Back on track!

Hej!

Efter nästan en månads uppehåll är jag nu tillbaka igen. Denna gång beror inte uppehållet på mina två klassiska ursäkter:

1. Att jag har haft fullt upp i skolan.
2. Att jag har haft fullt upp överhuvudtaget.

Utan denna gång beror det på att jag inte har haft någon inspiration alls. Jag har t.o.m slutat att läsa bloggar. Less, det har jag varit på allt som har med bloggar att göra. Men jag tror (hoppas) att det har vänt nu. 

Under den senaste månaden som har varit har jag såklart hunnit göra en hel del. Men det är inte något som jag orkar gå in på och jag tror inte heller att det är så intressant för er att veta.

Det finns en speciellt rolig sak som har hänt som jag vill ta upp. Det är att jag har uppträtt på Dansens Dag tillsammans med ett tio-tal från zumban + instruktörerna. Det var det roligaste jag har gjort på länge! Jag hade kunnat göra det om och om igen. Som tur är blir det en till föreställning. Jag har också insett att jag tycker att det är sjukt kul att stå på scen och få all uppmärksamhet riktad mot mig. :D







Vi hörs!♥

Trackback
RSS 2.0