Scrapbooking

Tjenixen!

Jag har insett att jag har sjukt mycket skolarbeten som ska in innan höstlovet. Jag får det till 3 prov och 3 inlämningar och det är bara 4 veckor kvar till lovet. P A N I K!! Jag har haft det väldigt lugnt enda fram till nu och nu kommer allting på en gång, innan lovet. Så är det alltid.. Jag klarar det nog, men det är inte speciellt kul att plugga vareviga dag. Aja, jag får köra stenhårt nu och sedan vila på lovet.

Idag har skolan bestått av matte, franska, lååååång lunch, information & layout, lååååångt hål och sist företagsekonomi B. Jag for iväg och fikade med Ellen på mitt långa hål, men det blev ganska så stressigt. Vi hade ungefär en halv timma på oss innan min buss till Malmberget gick tillbaks. Jag höll på att missa den, så jag blev tvungen att springa från fiket till bussstationen. Jag trodde verkligen att den skulle åka iväg, men det gjorde den inte som tur var. Det var i alla fall mysigt att fika och jätte gott också, eftersom jag var så hungrig.

Efter skolan började jag plugga till det sjukt stora företagsekonomi provet vi ska ha. Vi ska t ex. kunna 55 olika ekonomibegrepp och vi har en vecka på oss att lära oss dem. Lycka till säger jag bara... Det gick i alla fall inte särskilt bra att plugga, eftersom jag höll på att somna.

Nu ska jag sticka i väg på scrapbooking kurs tillsammans med mamma. Lite bråttom nu, så ni får ingen bild.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: puffiie

Hej fina du! ^.^

Hoppas att du har haft en bra dag! Allt bra?



Var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill.

KRAM ♥

2011-10-05 @ 21:30:27
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: Lise

Sv: jaha, ja man får hoppas att den ger något resultat hehe :D

2011-10-06 @ 21:01:00
URL: http://liises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0