Godnatt

Tjenixen!

Jag ville bara lägga upp ett litet inlägg innan jag somnar. Just nu ligger jag i min säng med min laptop framför mig. Jag älskar laptops, för de är så himla behändiga. Man kan ta med dem i princip överallt. Aja, nu är måndagen strax över, bara 4 dagar kvar till fredag. Wihoo! Haha, man ska tänka positivt;) Nä, men veckorna går så himla snabbt. Det är nästan lite läskigt. Det är mindre än två månader kvar till julafton och alldeles nyss var det sommarlov.

Idag har jag i alla fall haft en väldigt meningslösdag i skolan. Jag har faktiskt inte jobbat något alls, förutom något mattetal. Det beror inte på att jag är lat, utan vi hade inte vissa lektioner idag och på de lektioner vi hade behövde vi inte göra så mycket. Haha, jag kände att jag blev tvungen att försvara mig själv.

Efter skolan har jag fixat och trixat med min blogg och sedan cyklade jag iväg till hedspåret för att vara tränare. Jag är hjälptränare för den yngsta gruppen (6-9 åringar) på GSK längdskidor och det är väldigt kul. Alla barnen är så söta och glada och de tycker nästan alltid att allting man gör är roligt. Efter varje träning åker jag hem med ett glatt humör, även fast jag har varit sur och less innan. Barnen sprider glädje.

Tyvärr försvann den glädjen idag när jag kom fram till stigen som går mellan sjukhuset och forsvallen. Stigen som jag cyklar på varje morgon för att ta mig till bussen som går ifrån sjukhuset. Det var nämligen så att de som håller på att bygga det nya området bakom och brevid forsvallen hade stängt av stigen för att de håller på att gräva där. Det resulterade i att jag fick ta en omväg för att komma hem. Gu vad förbannad jag blev. Jag är så sjukt less på allt byggande. Det blir aldrig klart...

Oj nu blev det ett ganska långt inlägg så nu avrundar jag här med att säga godnatt!:*


Längar till vintern faktiskt. Synd bara att den är så lång och oftast alldeles för kall.
Men mysigt är det ändå trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0