Back on track!

Tjenixen!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter ca 1 år. Jag har faktiskt saknat att blogga, men det har som inte blivit av att göra en blogg. Men igår blev det av och jag har fixat med bloggen hela gårdagen och idag. Jag är jätte nöjd med designen. Det är tack vare http://www.designadinblogg.se/ som jag har kunnat fixa min blogg så fint, eftersom det var min första gång som jag designade en blogg. Min förra bloggdesign fixade min duktiga vän.

Den här bloggen kommer nog inte bli så annorlunda jämfört med min förra. Jag har ju t.o.m samma bloggadress;). Det kommer nog mest bli inlägg om vad jag gör på dagarna, hur tråkigt det än är med sådana inlägg. Fast jag bloggar ju för min egen skull, så det ska bli kul att gå tillbaka om några månader och läsa vad jag har gjort om dagarna. Det hade varit roligt att ha något speciellt tema på bloggen, men jag vet inte vad det skulle kunna vara i så fall. Men jag hade i alla fall tänkt tipsa om bakverk, eftersom jag är väldigt intresserad av att baka. Så ungefär en gång varje vecka så kommer det ett recept på en sötsak som jag tipsar er om.

Ja välkommen tillbaks till onetreehillblom.blogg.se!

Ciao!:)

P.S Jag vet att citatet i headern inte passar in med att jag bloggar, eftersom att jag faktiskt skriver ner vad jag gör. Men jag tycker om citatet och jag kommer inte heller att blogga i all evighet, eller blogga hela tiden. Ja, jag vill leva ett liv jag kommer att komma ihåg, även om jag inte skriver ner allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0