Det bästa som har hänt mig på länge!

Tjenixen!

Igår och för två dagar sedan hände det roligaste och bästa jag har varit med om på länge. Jo det var så här att i tisdags bakade jag cupcakes, som jag skrev i mitt senaste inlägg, och sedan la jag upp en bild på det färdiga resultatet på facebook. Då kommenterade en av mina zumba ledare att cupcakesen såg goda ut och frågade var jag hade hittat receptet. Min andra zumba ledare kommenterade att jag borde ta med en cupcakes till zumba passet på kvällen som förr i tiden när eleverna hade med sig ett äpple till läraren. Jag förstod att hon inte var 100 % seriös, men jag tänkte att jag tar med en ändå och överraskar henne. När jag kommer till passet på kvällen berättar hon till de andra att jag hade lagt upp en bild på facebook på massa cupcakes som jag hade bakat och att hon blev så sugen. Hon tänkte också hota med att bara ha ett 30 min pass istället för 75 min, som är den vanliga tiden, om hon inte fick en cupcakes;) Men jag sa ingenting om att jag hade med en cupcakes fören efter passet. Gissa hur glad hon blev? Jag har aldrig sett någon bli så glad för något som jag har gjort. Det kändes riktigt kul och bra också för den delen.

Min andra zumba ledare var inte på det passet och jag ville ju överraska henne också. Men som tur var så skulle hon ha ett lunch pass följande dag, så då gick jag på den. Jag överraskade henne också efter passet och även hon blev jätte glad.

Idag fortsätter roligheterna. Om ca 30 min sitter jag på tåget påväg till Umeå. Jag ska äntligen träffa min fina saknade vän efter nästan 1 år. Jag saknar henne galet mycket och vi kommer ha det så kul!

Ha det bra här hemma och så syns vi igen på söndag!


Me and my beautiful friend a long time ago<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0