Julkänsla + Gavin DeGraw

Tjenixen!

Denna dag har varit alldeles perfekt. Det är fredag, det har snöat hela dagen och jag har äntligen varit på zumba efter ca en vecka. Dagen kan inte bli mycket bättre än så.

Nu behöver ni inte höra hur mycket jag saknar snön, för nu har den äntligen kommit!! Det har snöat hela dagen och det har kommit över 15 cm snö bara idag. Jag är så lycklig just nu. Det var verkligen på tiden att snön kom, för jag var riktigt orolig att jag skulle få fira min första gröna jul. Tack och lov att det inte blev så. Det passade även bra att snön kom nu när det är första advent på söndag. Vi satte upp julstjärnorna igår förresten och det får julkänslan att krympa fram för mig. Förhoppningsvis har jag ännu mer julkänsla efter julkonserten jag ska på imorgon. Det är också så fint dekorerat i centrum med all belysning på träden. Det ser ut som på Disneyland. Åh, julen är absolut den mysigaste tiden på året!♥



Julen 2010. Små bilderna är miniatyrer, så klicka på dem för större bild.

Haha, jag kan även berätta att zumba lokalen klarade sig ifrån branden som tur var. Så tre dagar efter branden startade passen igen, men det var inget zumba pass fören idag. Gissa om jag har saknat zumban? Haha, det är så hemskt att jag får värsta abstinens besvären efter bara en vecka utan zumba. Hojja, vad beroende jag är. Men det är ju svårt att inte bli det;)

Tja, jag har väl inte mycket mer att berätta. Jag sparar er med att berätta vad jag har gjort i veckan, eftersom att det är alldeles för ointressant. Jag avslutar i alla fall med denna bra låt av Gavin DeGraw!

P.S Jag sa att jag skulle fixa en vintrigare design när snön kommer. Det kommer att komma en ny design så småningom, men just nu har jag ganska mycket att göra så den kommer när den kommer. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0