One Tree Hill + utställning!

Tjenixen!

Livet rullar på som vanligt här för mig. Det händer inte något speciellt i mitt liv just nu, så jag kommer nog köra på den frasen många gånger framöver. Nä, men jag ska försöka hitta något intressant att blogga om istället för mitt ointressanta liv varje dag. Höjdpunkten för mig är i alla fall söndagar, eftersom jag tycker det är så roligt att dela med mig av recept på söta bakverk. Men jag tycker att det räcker med en dag i veckan, för jag hinner inte baka oftare än så.

Jag måste bara en sorglig sak. Jag har en twitter och jag följer nästan alla av One Tree Hill skådisarna, hehe. Nu är det de sista inspelningsdagarna för OTH för alltid och skådisarna twittrar saker som "Godnight Brooke Davis", "Godnight Karen's cafè", "Godnight Haley James Scott", "Godnight River Court" osv. Det är så sorgligt även om jag inte tycker att de två eller egentligen fyra senaste säsongerna har varit så där jätte bra. Men jag har varit en riktigt One Tree Hill nörd, som ni kanske har märkt på mitt bloggnamn, och showen har betytt mycket för mig, så det är klart att det är sorgligt nu när allt tar slut. Ett inlägg tillägnat till One Tree Hill kommer nog att komma så småningom.




Sedan måste jag bara berätta en konstig sak. Jo, jag och två från klassen åkte till Gällivare museum för att gå på en akvarell utställning och göra en bildanalys, vilket vi hade i bildläxa. Utställningen hette "Connemara en spegling av Laponia" och jag kan verkligen inte se hur konstverken speglar Laponia. Bilderna föreställde fiskmåsar och irländska får. Skulle gärna vilja veta hur konstnären tänkte där.

Men nu ska jag sova, så jag är någorlunda pigg till skolan imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0