Mitt dagliga prat om snö + lite bakning på det;)

Tjenixen!

Idag är det den första november. Redan november. Tiden går så himlans snabbt och det är bara en månad kvar till advent. Det var ju nyss sommar. Men det sjuka är att det inte har kommit någon snö ännu. Det är november och det finns ingen snö. Jag tycker inte heller att det känns som att den ska komma, för det är rätt så varmt ute. Men jag hoppas att jag har fel, för jag saknar snön så mycket. Det är så mysigt med snö och det blir också ljusare ute.

Idag har min dag bestått av bakande, vilket jag älskar att göra. Imorse åkte jag till min mormor och morfar och bakade kärleksmums åt dem. Min mormor tycker så mycket om kärleksmums, så jag brukar åka till dem då och då och baka dessa. Jag måste nog vara bäst på att baka kärleksmums vid det här laget, så många gånger som jag har bakat det hittills. Sedan fortsatte jag att baka hemma. Jag testade en egen variant av ett par cupcakes med B&J glass i. Jag hoppas att de smakar lika gott som de ser ut att smaka. Recept och bild får ni först på söndag;)

Nu ska jag äta middag och sedan sticker jag iväg på zumba!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0