All I Want For Christmas Is You

Tjenixen!

Nu är det bara 12 dagar kvar till jullovet och det ska bli så underbart. Jag tänker inte ha något med skolan att göra under hela lovet utan bara ha det mysigt med familjen och vännerna. Jullovet kommer väldigt lägligt, för skolan tar mycket på krafterna och gör mig så trött hela tiden. Det ska verkligen bli skönt att få vila upp sig i någon vecka.

Jag vet att jag har pratat otroligt mycket om snö sedan jag startade bloggen och ni är säkert less på det. Men jag måste bara säga att mitt hopp har återvänt om en vacker jul med mycket snö. Efter att vi gjorde snödansen några gånger på zumban förra veckan har det snöat en hel del. Det är tack vare oss som snön har kommit tillbaka igen, haha. Nu tror jag i alla fall att snön har tänkt att stanna ett bra tag. Fast det trodde jag i och för sig för två veckor sedan också och det stämde verkligen inte. Men tro kan man alltid göra och just nu är det så vackert ute. Alldeles vitt och snö på träden och bara två veckor kvar till julafton♥ Jag bjuder på en låt som ger mig julkänslor.
 


Imorgon sticker jag i alla fall iväg till Luleå med två fina vänner och kommer först hem på söndag kväll. Det ska bli så skönt att få komma bort från Gällivare och bara ha det roligt. Tyvärr har jag inte hunnit baka något denna vecka, men det har däremot min mamma. Så jag snyltar hennes bakverk + recept.

Ni får ha en bra helg och så syns vi på söndag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0