Shopping + min fina vän

Hej! (tröttnade på min andra hälsningsfras, haha;))

Sedan jag skrev mitt senaste inlägg har jag hunnit med en hel del faktiskt. Okej, det kanske är ganska logiskt eftersom det har gått 3 dagar. Jag har bl a. dragit ut en tand, vilket jag oroade mig för i onödan. Det gjorde inte det minsta ont och det gick snabbt också, så jag hade varit nervös i onödan. Men det läskiga var att tanden var typ 3 cm lång. Jag kan inte förstå hur det gick så lätt att dra ut den. Härligt i alla fall att få en bättre förändring med tänderna. Jag kan tillägga att jag har tandställning ifall ni inte visste. Jag har även varit i Luleå över dagen tillsammans med min syster och shoppat. Det tråkiga var att jag inte hittade särskilt mycket, för det var ganska utplockat. Men så är det ju när det är mellandagsrea och vi hade i alla fall en rolig dag tillsammans trots allt. Detta fick jag med mig hem:


Från Vila på rean. Denna tröja/t-shirt/vad-man-nu-ska-kalla-den tänkte jag ha på mig på nyår. Den är finare på än vad den ser ut på galgen.


Från H&M, super skön!


Från The Body Shop. Duschcreme, ansiktsrengöring, concealer och ett smakprov på en bodylotion.

Jag har också umgåtts med min fina vän Ellen typ varje kväll, haha. Hon flyttade till samma kvarter/område som mig för någon månad sedan, så det tar bara någon minut att gå mellan våra hus. Jag tycker det är jätte kul att vi bor så nära varandra, för jag tycker om att umgås med Ellen. Vi har alltid så roligt tillsammans.
Jag har tyvärr ingen bild på mig och Ellen tillsammans (= hemskt!!), så därför får det bli en bild bara på Ellen. 


Love you bestfriend♥

Imorgon är det ju nyårsafton, så jag vill passa på att säga Gott Nytt år! Vi hörs igen första dagen på det nya året♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0