Min julafton i bilder

Tjenixen!

Nu är julen strax över och det är ett år kvar till nästa jul. Det läskiga är att det känns som att julen inte har inträffat ännu. I min värld är det början på november och länge kvar till jul. Tiden går alldeles alldeles för fort. Men jag tror att julkänslorna inte riktigt har varit här, för att vintern och snön kom så sent. Tidigare år har den första snön kommit i oktober och stannat och då har man vant sig vid att det är vinter ett tag och sedan jul. I år valde snön att komma först i slutet av november för att stanna och då hann man inte vänja sig vid vintern innan julen kom.

Min julafton var i alla fall riktigt lyckad även fast det inte kändes som julafton. Jag hade det mysigt och trevligt tillsammans med familjen, åt god mat och fick fina julklappar. Det enda minuset med denna julafton var att mamma saknades, för hon jobbade kväll. Men det tog vi igen med paketöppning och fika när hon kom hem från jobbet istället.

Min jul i bilder. Lite huller om buller. Klicka förresten på bilderna för att få större bilder.






Detta är mina julklappar. Lite svårt att se vad allting är, men längst till vänster (det svarta) är ett par springthights. Till höger om springthightsen är en långärmad tröja och till höger om tröjan är en rosa träningst-shirt. Det vita pappret som står lutad mot mixerkartongen visar att jag får designa en egen fotobok. Ja, resten ser ni nog ungefär vad det är. Inte för att jag tror att någon bryr sig, men ändå;)

Nu tror jag att jag ska rita lite grann innan jag ska åka iväg på den tredje julmiddagen i rad tillsammans med familjen. Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Din klänning som du har på dig på bilden är jätte fin! :)

2012-01-10 @ 14:08:47
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0