En hel hög med bilder, God Jul!

Tjenixen!

För omväxlingsskull tänkte jag visa er en hel hög med nytagna bilder. Nu när det är jullov och jag har tid tänker jag fota en hel del och visa er bilder. Jag själv tycker att det är roligast att läsa blogginlägg som innehåller bilder och det tror jag att flera av er också tycker. Bilder som hänger samman till själva inläggen alltså.

Det här har jag varit sysselsatt med den största delen av gårdagen och även denna dag.














Min fina julklapp av min fina vän Fia♥




Fixade även egna julkort med scrapbooking. Ni kan ju ignorera mitt ansikte på bilden, haha.


Tomten har jag faktiskt gjort själv på bilden i högstadiet. Jag tycker att den är rätt så fin.


Denna bild har jag målat med flytande/kinesisk tusch och det var hur roligt som helst att måla med det. Jag blev klar med den i onsdags på bilden i skolan och jag är ganska så nöjd. Denna bild ska jag ge till min mormor och morfar i julklapp. Det enda jag har att klaga på är min mun och mitt högra öga, men det viktigaste är ändå att man ser att det är jag och min syster och det gör man, som tur är.



Medan jag har pysslat med julklappar och julkort har jag lyssnat på Beyonce. Den tjejen är grym på alla sätt och vis. Jag är avundsjuk. Jag skulle så gärna vilja ha hennes röst, utstrålning och dansförmåga. Något som jag vill göra är att se/lyssna på henne, så jag hoppas att hon planerar att komma till Sverige snart.

Detta live framträdande tycker jag är hur häftigt som helst. Jag kan titta på det om och om igen. Speechless. Själva uppträdandet börjar vid 3 min förresten.

RUN THE WORLD GIRLS!

Nu rundar jag av detta inlägg med att hälsa er alla God Jul♥ Det är ju faktiskt julafton just nu och det känns så himla overkligt. Jag hoppas i alla fall att ni får en mysig julhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0