I am the best - 2NE1

Tjenixen!

Just nu har jag jullov! Idag är min första dag på jullovet och det känns så himla overkligt. Men urskönt i alla fall och nu är det bara två dagar kvar till julafton. Det känns också så overkligt och allt beror på tiden. Den springer bara förbi. Lite läskigt faktiskt. Haha, jag tror att ni har förstått det vid det här laget, så många gånger som jag har skrivit om tiden.

 Idag har jag i alla fall tänkt att slå in alla mina julklappar och det ska bli så kul, eftersom jag älskar att slå in paket. Jag har sparat alla mina julklappar till idag så att jag får många paket att slå in. Smart va? Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på fram till kvällen. Det kanske blir att baka något eller hjälpa till hemma om det är något som måste hjälpas till med. Vi får väl se. Ikväll ska jag laga mat och se på film tillsammans med två fina vänner♥ Vi brukar ha laga mat + filmkväll rätt så ofta och nu var det faktiskt ett tag sedan sist. Så det ska bli mysigt och jag längtar.

Jag måste bara påpeka det här med designen. Jag vet att jag sa att jag skulle byta till en vintrigare design när snön kom, men jag har inte haft tid att göra det. Sorry.. Men nu när jag har jullov har jag äntligen tid att fixa den. Så om någon/några dagar kan ni förvänta er en ny design.

Nu ska jag gå och fixa mig iordning och sedan äta frukost. Vi hörs snart igen! (jag kommer nog att blogga oftare nu när jag har jullov = mycket tid )
Eftersom jag inte har några bilder på min skoldator, så får ni ett videoklipp av den sydkoreanska gruppen 2NE1. Denna låt kör vi på zumban och jag tycker om både låten och själva zumba dansen. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0